Рішення для рітейлу

Комплекс буде корисним для співробітників внутрішньої служби безпеки, рядових працівників, топ-менеджменту та власників бізнесу. 

Рядовим працівникам магазину і співробітникам служби безпеки комплекс надає набір інструментів для оцінки поточної ситуації в магазині і оперативного реагування на нештатні ситуації. Власникам бізнесу і топ-менеджменту комплекс пропонує набір інструментів для статистичного аналізу функціонування бізнесу, завдяки чому можна приймати об'єктивні стратегічні рішення щодо його розвитку або оптимізації.

Вся необхідна інформація знаходиться у веб-інтерфейсі комплексу, тому доступ до неї можна отримати з будь-якого мобільного пристрою (ноутбуку, планшету, смартфону).

За допомогою комплексу можна збирати дані з усіх інформаційних систем, встановлених на об'єкті (системи відеоспостереження, ERP, POS, СКУД, охоронної сигналізації, тощо), обробляти їх за допомогою вбудованих в комплекс аналітичних модулів, і видавати результати у зручній для кінцевого користувача формі (наприклад, у формі графіків, звітів, списків), або генерує сигнали, що вимагають оперативної реакції з боку персоналу.

Основні ризики:

Шахрайство персоналу (на касах, при поставці/відгрузці товару, крадіжки тощо)

Технічні помилки касирів

Навмисне та ненавмисне псування товару

Крадіжка товарів покупцями

Великі черги на касах

Незадоволені покупці

Проблеми на парковці (паркуються сторонні, а покупцям не вистачає місця)


У мережі роздрібної торгівлі комплекс дозволить вирішити наступні завдання:

Система відеоспостереження..

Система контролю касових операцій.

Інтеграція з протикрадіжними системами.

Інтеграція з системами підрахунку відвідувачів.

Інтеграція з системами охоронної сигналізації і контролю доступу.

Інтеграція зі сканерами штрих-кодів товару.

Система оцінки лояльності відвідувачів.

Розпізнавання автомобільних номерів.

Єдиний моніторинговий центр.

Наша компанія пропонує послуги не за стандартним прайсом, як більшість компаній, а оптимальні рішення, створені індивідуально для вирішення поставлених завдань кожного клієнта. Це означає, що ви отримуєте унікальне рішення, обираючи ті компоненти, які вам необхідні. У будь-який момент ви можете розширити систему, замовивши ті чи інші компоненти додатково.

Пропоноване рішення будується на основі програмного комплексу SOVA.


В базовому варіанті програмний комплекс забезпечує виконання усіх вимог, що висуваються до типової системи відеонагляду та має наступні компоненти:


Модуль відео.

Модулі аналітики.

Інтеграційні модулі.

Інтерфейс LMS.

Програмне забезпечення робочого місця.

Моніторинговий центр.

Програмний комплекс SOVA дозволяє підключити до себе фактично необмежену кількість відеокамер. Це надає широкі можливості для поступового розвитку, модернізації та розширення системи безпеки на об’єкті. Можливість інтеграції комплексу з іншими системами на об’єкті, такими як облікова система (наприклад, 1С), система контролю доступу, система охоронної та пожежної сигналізації, система зчитування штрих-кодів та RFIDміток – дозволить перетворити усі ці системи у єдиний потужний інструмент для ефективного ведення бізнесу. 

Від усіх вищезазначених систем програмний комплекс SOVA може отримати події у реальному часі та забезпечити відеопідтвердження для них. Таким чином, при аналізі подій використовуються дані від різних та незалежних систем, що значно підвищує об’єктивність та ефективність цього аналізу. Додаткові програмні модулі значно розширюють функціонал комплексу. 

По-перше, вони збільшують кількість систем, з якими запропонований комплекс може бути інтегрований. 

По-друге, ці модулі здійснюють інтелектуальний аналіз відеопотоку від камер, та генерують сигнали, які дозволяють співробітникам служби безпеки своєчасно реагувати на події, що можуть нести небезпеку для нормального функціонування підприємства. 

Таким чином, підключення додаткових модулів дозволяє зменшити кількість камер, за якими потрібен постійний візуальний нагляд (завдяки цьому можна зменшити кількість операторів системи відеонагляду), а також підвищує швидкість реакції співробітників службі безпеки на небезпечні події. 

Це, в свою чергу, дозволяє мінімізувати негативні наслідки від виникнення цих подій, або, навіть упередити їх виникнення.


ФУНКЦІОНАЛ: 

Аналітика для магазину 

  • Аналіз даних POS-систем - дозволяє виявити помилки і махінації касирів 
  • Детекція довжини черги біля кас - дозволяє оперативно керувати кількістю відкритих кас, збирати статистику, формувати графік роботи касирів більш ефективно, тощо. 

  • Інтеграція з 1С - допомагає виявити помилки і махінації персоналу при прийомі товару на склад і видачі його в торговий зал.  

  • Підрахунок відвідувачів - дозволяє вести аналітику по кількості осіб, що зайшли/вийшли за певний проміжок часу.

  • Інтеграція із протикрадіжними рамками - кожне спрацювання рамки записується до бази даних із відеопідтвердженням даної події. 

 

Аналітика для маркетинга: 

  •   Зони інтенсивного руху - визначає найбільш і найменш відвідувані ділянки магазину, що дозволить розміщувати товарні групи відповідно до розподілу потоків відвідувачів, а також аргументувати постачальникам високу вартість розміщення продукції на полицях, які знаходяться в зоні інтенсивного руху.
  • Кількість відвідувачів. Дозволяє визначити піки відвідуваності, порівнювати відвідуваність магазина до та після проведення акцій, тощо. 

  • Електронна книга лояльності - контроль якості роботи персоналу магазину. Користувач може залишити свою оцінку роботи магазину і персоналу, а також голосове повідомлення для оператора системи. 

Постійні клієнти - якщо  у вас немає бонусної системи, ви можете визначати сво\х постійних клієнтів по розпізнаному номеру автомобіля. Це також дає можливість визначати час, коли клієнти найбільше приїжджають на автомобілях; визначити середній час стоянки автомобіля, а отже і середнього часу перебування клієнта в магазині; використовувати цю інформацію для проведення маркетингових акцій тощо.
 

Вигоди і особливості:

Користувач отримує тільки ті дані, які потрібні. Нічого зайвого.

SOVA обробляє і аналізує дані в режимі реального часу.

Не потрібно капітальних витрат на створення інфраструктури аналітичних даних.

Зрозуміла візуалізація даних допомагає з першого погляду вникнути в ситуацію на об'єкті.

Web-доступ до порталу компанії будь-якого співробітника онлайн з будь-якої точки.

Ієрархічний ситуаційний центр (відділення - місто - область - країна).

Для кожного рівня є свої значимі події.

 

Що це дає?    

  • Індексація відеоархіву по подіям (відеопідтвердження тривожних подій).
  • Оперативний пошук відео в архіві з широким переліком критеріїв (події від модулів аналітики, часові інтервали, текстові мітки, сигнали від сторонніх систем, пр.).
  • Оперативний відеоконтроль ситуації в магазині і на прилеглій терріторії. 
  • Оперативне реагування на тривожні ситуації (касир скористався тривожною кнопкою; спрацювала сигналізація тощо).
  • Розслідування нестандартних ситуацій (умисне і випадкове псування товару, крадіжки персоналом та покупцями в торговому залі; події на парковці, тощо).
  • Формування звітів - дозволяє формувати Звіти за заданими параметрами. 
  • З усього масиву аналітичних даних, користувач отримує лише потрібну йому інформацію. Таким чином на аналіз ситуації йде мінімум часу.   

       
    Моніторинговий центр  
    

  • Моніторинг стану кожного магазину - інформація про працездатність систем,  надзвичайних ситуацій, тощо.

  • Інформування про ключові показники всієї торгової мережі.

  • Аналіз статистичних даних по кожному окремому магазину і по мережі в цілому. Порівняння показників магазинів між собою.

  • Оперативне отримання інформації про виникнення надзвичайних ситуацій, для оперативного управління з центрального офісу.

  • Централізоване керування.


        


       
         
     
       

Задати питання