Рішення для контролю операцій банку

У касах банку транзакції можуть проводитися з різними порушеннями, що призводить до фінансових і репутаційних втрат. У зв'язку з цим в банку пропонується організувати систему контролю операційних ризиків, яка дозволить в реальному часі виявляти порушення і забезпечити своєчасну реакцію на них.

В основі нашого рішення - створення єдиної системи збору, відображення і обробки даних, необхідних для управління і аналізу критичних показників ефективності діяльності.

Комплекс дозволяє створити єдиний інформаційний простір для управління процесами в великій організації. В результаті впровадження замовник отримує інструмент інтелектуального контролю бізнесу.


Основні ризики:

Технічні помилки чи зловживання касирів

Проникнення в банківське сховище

Шахрайство з банкоматами

Шахрайство персоналу

Виникнення черг біля кас

Повільне обслуговування клієнтів. 

Незадовільний стан банківського відділення (не прибрано; нечемний і некомпетентний персонал, тощо.)


ФУНКЦІОНАЛ

Аналітика для БАНКУ:


  • Аналіз довжини черги біля кас і в зоні обслуговування клієнтів. Дозволяє оперативно управляти кількістю персоналу в залі обслуговування клієнтів або кількістю відкритих кас. 
  • Визначення середнього часу обслуговування клієнта. Дозволяє оцінити продуктивність праці співробітників конкретного відділення. 

  • Аналіз даних POS-систем - виявлення помилок персоналу; відеофіксація дій касира. 

  • Оперативне реагування на надзвичайні ситуації (касир скористався тривожною кнопкою; спрацювала сигналізація в сховище банку, пр.). 


Аналітика для маркетинга:


  • Підрахунок кількості відвідувачів. Допомагає зібрати дані про піках відвідуваності банківського відділення. В подальшому, керуючий банківським відділенням зможе залучити додатковий персонал в годину пік, для задовільного обслуговування всіх клієнтів. Допомагає з'ясувати, скільки людина пішла з відділення банку, що не скориставшись послугами. 

  • Електронна книга лояльності. Контроль якості роботи персоналу банку, а також стану банківського відділення. Користувач може оцінити роботу співробітників банку і стан відділення або залишити звукове повідомлення. 

  • Завантаженість парковки - визначення загальної кількості автомобілів за конкретний період; визначення часу, коли найбільше клієнтів приїжджає на автомобілях; визначення середнього часу стоянки автомобіля; використання інформації про пікових значеннях для проведення маркетингових акцій; пр.). 


Пропонований комплекс дозволить вирішити наступні завдання:


Онлайн моніторинг та контроль ситуації на підприємстві.

Доступ до системи з будь-якої точки світу з будь-якого пристрою.

Єдина система збору, відображення та обробки даних.

Мінімальні витрати часу на вивчення звітів і прийняття рішень.

Можливість інтеграції з існуючою системою відеоспостереження і безпеки.

Пропонована система будується на основі програмного комплексу SOVA і складається з наступних основних компонентів:

Програмний комплекс SOVA дозволяє підключити до себе фактично необмежену кількість відеокамер. Це надає широкі можливості для поступового розвитку, модернізації та розширення системи безпеки на об’єкті. Можливість інтеграції комплексу з іншими системами на об’єкті, такими як облікова система (наприклад, 1С), система контролю доступу, система охоронної та пожежної сигналізації, система зчитування штрих-кодів та RFIDміток – дозволить перетворити усі ці системи у єдиний потужний інструмент для ефективного ведення бізнесу. 

Від усіх вищезазначеных систем програмний комплекс SOVA може отримати події у реальному часі та забезпечити відеопідтвердження для них. Таким чином, при аналізі подій використовуються дані від різних та незалежних систем, що значно підвищує об’єктивність та ефективність цього аналізу. Додаткові програмні модулі значно розширюють функціонал комплексу. По-перше, вони збільшують кількість систем, з якими запропонований комплекс може бути інтегрований. По-друге, ці модулі здійснюють інтелектуальний аналіз відеопотоку від камер, та генерують сигнали, які дозволяють співробітникам служби безпеки своєчасно реагувати на події, що можуть нести небезпеку для нормального функціонування підприємства. 

Таким чином, підключення додаткових модулів дозволяє зменшити кількість камер, за якими потрібен постійний візуальний нагляд (завдяки цьому можна зменшити кількість операторів системи відеонагляду), а також підвищує швидкість реагування співробітників служби безпеки на тривожні події. Це, в свою чергу, дозволяє мінімізувати негативні наслідки від виникнення таких подій, або, навіть запобігти їх виникненню.


Що це дає?

  • Швидке розслідування нестандартних ситуацій (конфлікти з клієнтами біля кас або в зоні обслуговування; шахрайство персоналу; пограбування; тощо.).

  • Оперативний відеоконтроль ситуації в банківському відділенні і на прилеглій території.

  • Оперативний пошук відео в архіві з широким переліком критеріїв (події від модулів аналітики, часові інтервали, текстові мітки, сигнали від сторонніх систем, тощо).

  •  Формування звітів - дозволяє сформувати звіти за завданими параметрами. З усього масиву аналітичних даних, користувач отримує лише потрібну йому інформацію. 

  • Візуалізація даних. Оброблені аналітичні дані видаються у вигляді графіків, діаграм, таблиць , відео підтверджень подій, скріншотів, тощо. 


Моніторинговий центр

  • Моніторинг стану кожного відділення (працездатність охоронних систем, наявність надзвичайних ситуацій, тощо.)

  • Інформування про показники всієї мережі.

  • Аналіз статистичних даних по кожному окремому відділенні і по мережі в цілому. Порівняння показників між собою.

  • Оперативне отримання інформації про виникнення кризових ситуацій, для управління з центрального офісу.

  • Надання оператору центрального офісу короткої інформації по кожному відділенню банку.


Вигоди і особливості:


Користувач отримує тільки ті дані, які потрібні. Нічого зайвого.

SOVA обробляє і аналізує дані в режимі реального часу.

Не потрібно капітальних витрат на створення інфраструктури аналітичних даних.

Зрозуміла візуалізація даних допомагає з першого погляду вникнути в ситуацію на об'єкті.

Web-доступ до порталу компанії будь-якого співробітника онлайн з будь-якої точки.

Ієрархічний ситуаційний центр (відділення - місто - область - країна).

Для кожного рівня є свої значимі події.

Задати питання