Аналітика для сучасного АЗК

Система дозволяє зберегти існуючу інфраструктуру, на яку були витрачені не малі гроші, та модернізувати її з мінімальними вкладеннями. Головна особливість — об’єднання різний підсистем (це можуть бути відеосистема, охоронна сигналізація, POS, 1 с, тощо .) в єдиному програмному забезпеченні, з інформуванням тільки про важливі події.

Основні завдання, що може виконувати система аналітики на АЗК:


  1. Рахувати транспорт: скільки машин заїхало на територію, скільки часу провело на АЗК, скільки машин проїхало повз.
  2. Рахувати відвідувачів: скільки зайшло, скільки вийшло
  3. Детектувати чергу
  4. Розпізнавати обличчя, визначати гендерну приналежність
  5. Фіксувати усі операції від POS системи. Проводити аналітику по кореляції відвідувачів у покупці, тощо.
  6. Вести електронну книгу лояльності клієнтів

Система дозволяє зберегти існуючу інфраструктуру, на яку були витрачені не малі гроші, та модернізувати її з мінімальними вкладеннями. Головна особливість — об’єднання різний підсистем (це можуть бути відеосистема, охоронна сигналізація, POS, 1 с, тощо .) в єдиному програмному забезпеченні, з інформуванням тільки про важливі події.
Всі дані відображаються у Web інтерфейсі із зручною та зрозумілою візуалізацією. Інтерфейс системи являє собою інтерактивну схему об’єкта, на якій нанесено усе встановлене обладнання (камери, датчики, протикрадіжні системи тощо).
Можливо переглядати як живе відео, так і архів (з можливістю переходу за параметрами дати і часу). Також на схемі відображається піктограма останньої події, що відбулася. При натисканні на дану піктограму користувачеві відображається коротка інформація про подію (дата, час, опис, скріншот) і посилання на архівне відео в момент події. Система дозволяє проводити пошук подій, що відбулися на об’єкті за типами подій, зонами, текстовими/циферними значеннями і часовими рамками.
На базі зібраних даних, система дозволяє генерувати графіки й звіти за різними параметрами та часовими проміжками. Наприклад, конверсія автомобілів за період. Чи звіт по автомобілям, які найбільш часто заїзджають на АЗК. 

Дані з усіх АЗК можна об’єднати в єдиному Моніторинговому Центрі з видачею тривог та генерацією як пооб’єктних, так і загальних звітів. 

Аналітика для маркетинга:

Кореляція автомобілів, які відвідали АЗС, і автомобілів, що проїхали повз.
Облік всіх автомобілів, які заїхали на територію заправки і які заправляються.
Кількість відвідувачів — співвідношення покупців та автомобілів, кількість покупців за покупців.
Електронна книга лояльності — контроль якості роботи персоналу і стану АЗК; автоматичний прийом скарг і подяк від клієнтів кові повідомлення). 

Що це дає?

  • Швидко розслідувати нестандартні ситуації (крадіжки і махінації персоналом, покупцями; події, що трапилися біля колонок тощо).
  • Відеопідтвердження тривожних подій.
  • Відеопідтвердження зливу палива в резервуари.
  • Відеоконтроль за стелажами товарів в залі.
  • Ведення єдиної бази даних «небажаних» відвідувачів для усієї мережі, попередження охорони в разі виявлення такого відвідувача.
  • Відеоконтроль території з резервуарами, виявлення несанкціонованого проникнення сторонніх на дану територію.
  • Оперативний відеоконтроль ситуації на АЗК і на прилеглій території.
  • Оперативний пошук відео в архіві з широким переліком критеріїв пошуку (події від модулів аналітики, часові інтервали, текстові мітки, сигнали від сторонніх систем, тощо).
  • Формування звітів — дозволяє формувати звіти за заданими параметрами.
  • Оперативне реагування на надзвичайні ситуації
  • Візуалізація даних. Оброблені аналітичні дані видаються у вигляді графіків, діаграм, таблиць даних, відеопідтвердження подій, скріншоти, тощо. 


Система такого рівня дозволяє проводити предиктивний аналіз роботи мережі АЗК, не виходячи із головного офісу.